Forever Young

Lempang nak ?
Tuesday 26 June 2012 ? 0 Atashinchi ?
Lempang nak ? Brr -,- Bikin gua panas sajaaa . 
  Okay first pagi-pagi aku dah tersengih-sengih sebab ? Heee :D Aku nampak muka A A N aku pagi tu . Hahaha , then tengok dia naik pentas amik hadiah bapak ahh aku dah sengih sampai telinga then bila dye nak duduk balik punya lah bising geng dye tu . Haha , sampai jauh boleh dengar . Haha then then tetiba aku dengar ada orang panggil nama aku then pusing je tengok A A N panggil :D HAHAHAHA , lagi lah aku blink-blink . Lepas tu time beratur nak naik kelas dyeorang boleh kata dekat tudung ada something then punya lah kitorang tergelak macam hape jeee . Haha , kay sumpah lawak time tu . Okay back to the story , haa lepas dah gerak pi kelas tetibe jue serbu aku then story pasal Superman aku perghh blink-blink gilaaa ! TAPI tak perasan pun yang A A N tunggu aku tadi . Betul tak perasan , sebab tengah sibuk story dengan jue . Hmmm sorry sayang :/ 



Okay now cerita pasal tadi kene simbah pulak -,-' Eehh kan free free kene babi dengan kitorang , eeh dik kau tu dah menengah tak perlu kau nak main lari-lari then tengok apa jadi ? Air minuman kau simbah kitorang kan ? Kau cina doe , kalau melayu takpe jugak . Kot-kot kau makan benda haram ke ? apa ke ? Dah lah air tu kena sikit jelagi nak masuk dalam mulut aku . Grrr , betul aku nak lempang kau . Nasib kau cepat blah kalau tak memang dah kena maki . Haha , meera tak menahan doee ! Tak habis-habis suruh aku sound dye . Hahaha . Meera tak baik marah freshiee xD


Now story pasal meera dengan akak kesayangan ehh si kak qila latif :D Hahaha , auwww ! So sweeet korang ! Meera tade kerja asyik dok belek card tu je . Haha beribu kali kau belek meera , sampai merah muka kau senyum :D Hahaha , so comel okay ! Hahaha , korang sweet gilaa . Just want to say Happy annimonth :D 



Luar nampak simple tapi tengok dalam nyaa eeee shuweetnyaaaa kakak meera ni ! HAHAHAAHAHAHA , amy azrin natasha kau lagi sweet  :D HAHAHAHA .

Okay i think that's all for today . Tata guys :D ILOVEYOUUUU !








Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction